Garantie

MAS acordă o garanţie de doi ani pentru materialul din care au fost create şi posibilitatea schimbării în cazul unor defecţiuni. Un certificat de garanţie este inclus la primirea sistemul MAS, iar o copie trebuie să fie returnată la primirea sistemului. Cumpărătorul va suporta taxele de transport dacă solicită schimbarea sistemului iar MAS suportă costul pentru returnare. Garanţia nu se aplică defectelor care rezultă din utilizarea abuzivă. Produsul a fost testat înainte de expediere pentru a asigura conditiile optime de funcţionare în conformitate cu specificaţiile sale. Sistemele magnetice MAS pot fi reparate doar de către MAS. În cazul reparaţiilor realizate de catre cumparator sau deschiderea necorespunzătoare a unităţii de control duce la anularea garanţiei. Trimiterea sistemului la Mas pentru verificare şi reparaţii, (împreună cu certificatul de garanţie), vor fi suportate de către expeditor. Răspunderea, MAS Medical Trade GmbH este responsabilă pentru siguranţa, fiabilitatea şi funcţionarea aparatului.Asamblare, resetarea, modificări sau reparaţiile trebuie să fie efectuate numai de către personal autorizat, iar dispozitivul trebuie să fie reglat doar în conformitate cu manualul.
MAS garantează cumpărătorului produsul pentru 2 ani începând de la data achiziţiei. Garanţia poate fi probată cu chitanţa sau factura emisă. Vă rugăm să păstraţi cu grijă chitanţa sau factura de achiziţie.
Această garanţie se referă (acoperă) la aparatul de comandă şi aplicatorul lui, cuprinde defectele referitoare la o calitate slabă a materialelor sau a unui defect de fabricaţie.

NU SUNT CUPRINSE ÎN GARANŢIE:
-acumulatorul
-o defecţiune generată de o utilizare necorespunzatoare, accidente sau nerespectarea indicaţiilor de utilizare (folosire).
-carcasele aparatului rupte sau crăpate.
-desprinderi de cablu sau daune la cuplajele electrice.
-încercari de reparare a aparatului (de exemplu încercarea de a substitui acumulatorul).
Garanţia nu limitează drepturile utilizatorului indiferent de ţara de achiziţie şi legile acesteia, nici drepturile utilizatorului faţă de vânzător, rezultate din contractul de vânzare-cumpărare.

ATENŢIE!
ACŢIUNILE DE SERVICE, reparaţii şi eventuala schimbare a acumulatorului pot fi efectuate doar la producatorul sau de un service autorizat de acesta. Nerespectarea acestora duce la pierderea dreptului de garanţie!

RETRIMITEREA PRODUSULUI DEFECT ÎN GARANŢIE
În situaţia în care aparatul s-a defectat el trebuie trimis la MAS. Cumpărătorul plateşte taxele de expediere a produsului, MAS urmând a plati expeditia produsului reparat (eventual înlocuit).

free joomla template
Aparatura medicala Multiclar cont Facebook
Dispozitive medicale Multiclar cont Twitter